Yaşamın Doğayla Buluştuğu Mekân, Castle Nolana

İstanbul'a yakın Lüks ve doğanın kusursuz tüm özelliklerini yansıtan, dinlenmek için nezih bir mekân sizleri bekliyor. Castle Nolana, Butik Otel, Ağva

İstanbul'a yakın Lüks ve doğanın kusursuz tüm özelliklerini yansıtan, dinlenmek için nezih bir mekân sizleri bekliyor. Castle Nolana, Butik Otel, Ağva

Güler yüzlü personelinin sunumuyla akşam müzik eşliğinde yeme içme ve eğlenme de sınır yok. Ayrıca odunun yandığı şömine önünde kahveyi yudumlamak, havuzun veya çardağın altında oturarak çayını içmek ayrı bir zevk veriyor insana.

Günü birlik bizi ağırlayan mekân sahibi Mustafa Can, 10 yıl başarılı kaptanlık görevini tamamladıktan sonra Liman Müdürlüğü görevinden emekli oldu ve kendisine ait firmaların yönetim kurulu başkanlığı yanı sıra İstanbul Çankırılılar Vakfı başkanlığını da yürütmektedir.

Castle Nolana bir Butik Otel konseptinde tasarlandığını belirten Mustafa Can; 14 dönümlük bir arazi üzerinde doğa bize ne verse onu yiyoruz.  Seralarımızda bir gram ilaç kullanmıyoruz. Biber, patlıcan ve domatesi organik olarak tüketiyoruz ve konuklarımıza da seramızdan yetiştirdiğimiz sebzelerimizden yemekler ikram ediyoruz. Solucan gübresini kullanarak daha fazla organik bir verim elde ediyoruz.  İneklere herhangi bir aşı uygulamamız yok yalnız koyunları parazitlerden korumak için ilaç veriyoruz.  Onun içinde doğada bir ilaç arıyoruz. Kekik yağını bu anlamda kullanmak istiyoruz faydalı olacağına inanıyorum.

Buraya konaklamaya gelenleri müşteri olarak değil misafir kabul ederek her hafta sonu yemeklerini kendi ellerimle pişirerek birlikte sofralarımızı paylaşıyoruz. Dünyada tek portakallı pekin ördeğini güveçte yapan benim diyerek bu iddiasını hazırladığı ve bizlere kendi elleriyle ikram ettiği yemeğini tadarak gördük. Lezzetine diyecek lafımız yok ellerine sağlık Kaptan demek bize düşen görevdir.

17 oda ve birde yeşil köşk olmak üzere 50 kişiyi ağırlayacak bir kapasiteye sahip olduğunu söyleyen Kaptan Mustafa Can, burayı seçmemin nedeni balık tutacaksan 100 metre ileride ama derenin sivrisineği yok. Benim için en büyük artısı bu. Birde deniz seviyesinden 50 metre yükseklikte.  O yükseklik bile nemin azalmasını çok fark ettiriyor. Yazın etraftaki ormanın serinliği burayı bile etkiliyor. Bu özellikleri taşıyan bir bölge. Daha ne olsun diyerek iki günlük buraya gelişim bile tüm yorgunluğunu aldığını, memnuniyetini, mutluluğunu gizlemeden bizlerle paylaşarak bunu herkesin yaşamasını istiyorum dedi.

Günü birlik misafiri olduğumuz Çankırılılar Vakfı Başkanı Kaptan Mustafa Can’a göstermiş olduğu ilgiye ve bizi bir aile ortamında ağırladığı için kendisine teşekkür ediyoruz. Kısaca izlemlerimizi siz değerli okuyucularımızla paylaşmak istiyoruz.

Tam bir aile ortamı. Bir taraftan ata binerek dolaşmak, diğer taraftan kümesteki ördekleri ve tavukları izlemek, çayıra yayılan koyun ve ineklerin otlamasını seyretmek, kuş cıvıltılarıyla uyanmak günü tam anlamıyla dolduruyor zaten.

Bu mekânda kendinizi evinizde his edeceksiniz.  Arabanız varsa hafta sonu ailece bir gün bile gidip orada kalmanız inanın ki İstanbul’un o gürültülü durumunun verdiği stresi atarak çok dinç bir şekilde dönersiniz. Abartarak söylemiyorum hatta fazla abartılı olur diye çok şeyi yazamıyorum. Gidin görün diyorum.

Kusursuz ve geniş odalarıyla doğanın içinde harika bir tatile ne dersiniz?  Anılarınız hatıralara dönüştüğü bir mekân.

Balayı Süit, aile ve yeşil köşkten oluşan konaklamaya müsait odaların mevcut olduğu butik otel müşterilerini ağırlamaya hazır.

Castle Nolana Butik Otel İstanbul, Ağva bölgesinde bulunmaktadır. Tesis oda kahvaltı konseptinde hizmet vermektedir. Tesiste bulunan açık restaurantta yemeklerinizi yiyebilirsiniz. Açık yüzme havuzunda eğlenerek serinleme imkânı bulabileceksiniz.

Castle Nolana’nın adı butik otelinin bahçesinde bulunan küçük bir mor çiçeğin ismine dayanmaktadır. Mor çiçeklerin oluşturduğu harmoni ile birleşen butik otel müşterilerine unutulmaz bir deneyim yaşatmak için tasarlanmıştır.